Handelsvillkor
Betalning
Nordiska-wellness.se tar emot betalning med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard och Klarna.
Alla belopp är i SEK. Svenska kronor och är inkl. moms.
Nordiska-wellness.se använder en godkänd betalningsserver som krypterar all din kortinformation med SSL (Secure Socket Layer)-protokoll. Det betyder att din information inte kan läsas av obehöriga.
Vid restorder kan vi i vissa fall ta ut pengarna innan – om tillståndet att ta ut pengar på ditt kort upphör att gälla.
Om du har frågor om detta, tveka inte att kontakta oss.
K&M webshops Aps
VAT: 41591471
Adress: Bygmestervej 4,9240 Sebbersund.
Reklamationrätt
En 2-årig reklamationsrätt ges i jfr. med den danska köplagen. Vår reklamationsrätt gäller materialfel.
Reklamationer gäller inte för fel eller skada som orsakats av felaktig användning av produkten – då skickas produkten tillbaka till kunden.
Vid reklamation ber vi dig vänligen skicka beställningsnummer och beskrivning av felet till info@Nordiska-wellness.se, om produkten fungerar fullt ut eller om felet kan åtgärdas skickas produkten tillbaka till kunden, enligt köplagen. Vid ett försök att reparera produkter själv upphör reklamationsrätten.
Nordiska-wellness.se kommer att täcka returkostnader i rimlig omfattning.
Vid returnering
Förfrågningar samt reklamationer skickas till:
Nordiska-wellness.se
info@Nordiska-wellness.se
Bygmestervej 4, DK-9240 Sebbersund, Danmark
DK-9200, Aalborg
Paket som skickas med mottagaren betalar accepteras inte.
Ångerrätt
Det är 14 dagars full returrätt på varor som har köpts på Nordiska-wellness.se
Perioden beräknas från den dag du mottog beställningen.
Returkostnader bärs av köparen, om inte annat överenskommits.
Ångerköpet ska rapporteras till oss senast 14 efter köpet och du ska returnera försändelsen senast 14 dagar efter ångerköpet har godkänts.
Meddelande om ångerköp ska ges skickas via mejl till info@Nordiska-wellness.se. I meddelandet ska du göra klart för oss att du vill utnyttja din ångerrätt.
Produktet skick när du skickar tillbaka den
Du ansvarar endast för försämring av föremålets värde, vilket beror på annan hantering än vad som är nödvändigt för att bestämma artikelns art, egenskaper och hur det fungerar. Med andra ord – du kan prova varan på samma sätt som om du hade provat den i en fysisk butik.
Om varan har provats utöver det som beskrivs ovan anser vi att den används, vilket innebär att du vid köpets annullering endast får en del eller ingen av köpesumman tillbaka, beroende på varans kommersiella värde.